? ??????????????Leopard? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 2054 Total Grabs. ??????Previe
w?? | ??Get the Code?? ?? ?????Awww The Little Puppy? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 2178 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, January 21, 2009

Nasi Goreng Special

dinner malam tadi hidangan kami suami isteri hanyalah nasi goreng....tapi untuk pengetahuan semua, nasi goreng nilah the best ever nasi goreng yang pernah saya makan. Why?....sebabnya ia telah dimasak dengan penuh kasih sayang oleh hubby tercinta....hehe....bukan sebab saya mendera hubby saya memasak kat dapur,yek....sebenarnya, semalam saya telah ditakdirkan tidak berapa sihat. Keje pun gi separuh hari je. Jadi memandangkan saya tak larat nak masuk dapur untuk masak, my beloved hubby telah bersusah payah untuk masak our dinner malam tadi. Sincerely, nasi goreng yang dimasak tu memanglah jadik dak sedap. Thank U very2 much, abg. Love u so much..hehe.

0 comments: