? ??????????????Leopard? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 2054 Total Grabs. ??????Previe
w?? | ??Get the Code?? ?? ?????Awww The Little Puppy? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 2178 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, January 14, 2009

Hujan oh Hujan.....


Kat sini dah dua hari langit tak cerah. Agaknya banjir kali ke-3 nak jadi kot. Ada orang kata sebab nak raye cina. Tahlah...tapi yang sebetulnya....semuanya daripada Allah. Biasalah lumrah manusia..tak pernah puas. Bila kemarau, nak hujan. Bila dah hujan, nak panas lak. Tapi tahun ni saya agak bersyukurlah gak sebab dah keje kat Machang. Ingat lagi masa musim tengkujuh masa saya keje kat Manik Urai, Kuala Krai tahun lepas. Biasanya kalau banjir, ada satu jalan kat kuala krai tu memang ditutup sebab tak boleh dilalui kenderaan. Kalau nak lalu gak kena naik bot. Nak dijadikan cerita hari tu saya tak sempat nak seberang. Air dah naik. Hubby lak masa tu keje kat KB. Jadi, malam tu terpaksalah saya tidur sorang2 kat kuarters. Dahlah kuarters tu besar...banglo dua tingkat. kuarters saya malam tu macam pesta lampu je...sebabnya disebabkan takut dok sorang2, saya pasang sume lampu yang ada...hehe. Kira nasib baik gak sebab ada kuarters. kalau tak de tempat, alamatnya kenalah menumpang kat rumah sape2..hehe...mmg satu pengalaman yang tak dapat dilupakan

0 comments: