? ??????????????Leopard? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 2054 Total Grabs. ??????Previe
w?? | ??Get the Code?? ?? ?????Awww The Little Puppy? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 2178 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, December 7, 2008

SALAM AIDILADHA

Seperti biasa, bila orang lain tengah bergembira sekeluarga membuat persiapan untuk hari raya Aidiladha, saya masih lagi tekun bekerja..hehe...bukannya apa, dah ditakdirkan untuk saya bertugas atas panggilan (oncall) hari ni (sehari sebelum raya). So, mana boleh amik leave hari ni. Tapi saya tak kisah....Alhamdulillah tak kena oncall masa raya. Jadi bolehlah saya beraya dengan tenang...hehe.
Tahun ni saya menunaikan korban di Pasir Puteh bersama-sama my mum, my mak long and my cousins. Saya dan hubby akan menunaikan solat aidiladha di Pulai Chondong dan selepas itu akan bergegas ke Pasir Puteh untuk korban. Kalau tak sempat, Sis Ipah...saya wakilkan kat awak sajalah...hehe...
Congrats to Ipah atas berita gembira tu...paham2 jelah...kalu tak paham pun buat2 paham je. Ramai ni tengah tunggu nak boo sebab tak cakap ngan diaorg...hehe...Ye tak Na?...Tapi...apa pun..Alhamdulillah sumenya dah settle. Cuma menunggu hari je lagi.
Kat luar sekarang ni hujan tengah turun dgn lebatnya. Ingatkan musim banjir dah over bila yesterday and the day before cuaca agak memberangsangkan untuk membasuh kain. Nampaknya beraya dalam hujanlah tahun ni...Apa pun SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada sume umat Islam di seluruh dunia.

p/s: takziah kepada mangsa tragedi tanah runtuh di Bukit Antarabangsa.

1 comments:

norulaina said...

ya betul... geram ni (menyampaikan bagi pihak cousins2333 hok lain hehe)