? ??????????????Leopard? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 2054 Total Grabs. ??????Previe
w?? | ??Get the Code?? ?? ?????Awww The Little Puppy? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 2178 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, October 12, 2008

Tok Ayah dah OK sket.


Semua cucu-cucu Tok Ayah mesti terkejut ngan berita Tok Ayah gering. Untuk pengetahuan semua, Alhamdullilah Tok Ayah dah OK dah sket. Cuma tak larat je sket nak bangun2 sangat sebab takde tenaga. Yelah, dah 2-3 hari demam + cirit birit. Cakap pasal cirit-birit ni teringat lak pasal satu insiden yang pernah terjadi satu masa dulu....INSIDEN ROTI JALA....(Imah kata ROTI PANCING).
Insiden ni berlaku lebih kurang 2 tahun yang lalu. Masa tu saya baru je kerje kat KP Pasir Puteh. Nak dijadikan cite, satu petang, Ma (mak saya) bawak baliklah roti jala kat rumah. Kebetulan ada lebih roti jala lepas satu acara jamuan kat sekolah dia. Roti jala yang banyak tu telah dibahagi-bahagikan ke rumah Mak Long gak.(Nasib baik tak dibawa ke rumah mek). Semua orang pun menikmatilah roti jala tu. Malam tu, lampu tandas sentiasa terbuka je dek kerana ramainya yang berulang-alik ke tandas. Boleh dikatakan semuanyalah yang terlibat dek kerana roti jala petang tu. Tapi yang paling teruk kena...saya, Ane ngan Pali lah. Sampai kena admitted ke ward. Masuk air dalam beberapa botol. Sejak hari tu Pali dah tak nak makan roti jala dah. Tapi, saya makan je. hehe...

3 comments:

tini said...

he heh.. k tini ingat lg thn tu.glamer jap sumer org dok heboh doc ngan dentist warded food poisoning..

norulaina said...

hehe.. seb baik roti jala tu x sampai kl :-) neway roti jala my feveret food :-)

tiffany said...

tumpang lalu kak ha... shieda nie...

pasal insiden roti jala tu kan, ane pon dok trauma jugak ngan roti jala afta2 tu... mmg tobat die kata... but now hope die ok dah sbb feveret shieda jugak nie...