? ??????????????Leopard? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 2054 Total Grabs. ??????Previe
w?? | ??Get the Code?? ?? ?????Awww The Little Puppy? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 2178 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, August 22, 2010

Minggu Audit Yang Memeningkan Kepala

Dah 2 minggu busy ngan audit dalam MS ISO 9001:2008.
Jadual perancangan audit yang dirancang sebelum puasa dah meleret-leret masuk dalam bulan puasa.
Semuanya sebab banyak lagi program2 lain yang bertindih.
Rasanya group aku second last group yang gi buat audit.
Penat rasanya dengan hal-hal audit ni.
Minggu ni rasa relax sket. (walaupun sebenarnya minggu ni adalah minggu on call..hehe).
Banyak lagi sebenarnya keje-keje admin yang terbengkalai...hehe
Keje ni sampai biller2 pun tak habis.
Ingat bulan puasa ni bolehlah rehat sket...
tapi sama je...patient tak ramai, tapi keje lain lak yang bertambah.
Penat tak boleh nak digambarkan...
Tiap2 hari lepas balik daripada sembahyang terawih aja terus tidur.
Yang bestnya tu letak aja kepala kat bantal, 10 saat pun dah boleh tidur.
Tulah dia rutin harian di bulan puasa.

7 comments:

aku said...

minngu ni mu balik ari gapo??

hafikri said...

aku balik ari khamis sampai sabtu..bakponye?

aku said...

mu nk martabat ko??klu nk ak keno g beli awal

hafikri said...

bulehlah...murtabat mana? yang kat pdng pak amat tu ko?

aku said...

ho la...mu nk ari gapo..sbb ari jumaat ak bukok poso koto baru...klu mu nok ak buleh beli awl.ko nk ari khamis lg??

hafikri said...

ikutlah. hari jumaat pun tak po sbb mek pah ngan mek yah balik

aku said...

ari jumaat tu duo ore tu sapa doh ko??klu dok sapa lagi baik beli ari sabtu