? ??????????????Leopard? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 2054 Total Grabs. ??????Previe
w?? | ??Get the Code?? ?? ?????Awww The Little Puppy? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 2178 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, June 15, 2009

Kenangan Lama....

Hari minggu lepas my mum ngan Mek Yah telah bertungkus lumus mengemas barang-barang yang banyak kat rumah. Biasalah...merecycle balik benda-benda yang sayang nak dibuang dan membuang benda-benda yang dah tak berguna. Saya tak join bukan sebab saya malas yek...tapi saya tengah menjamu selera kat dapur...dinner time.
Boleh dikatakan banyaklah juga barang yang dibuang. Ada gak yang sayang nak dibuang.
Tengah2 kemas tu, tiba-tiba terdengarlah suara Mek Yah ketawa. Saya yang sememangnya agak busy body...naklah gak tau apa ke bendanyalah yang diketawakan tu....tengok2 dia tengah membelek sebuah buku. Macam ku pernah lihat buku itu...tapi di mana ye....Sebenarnya tu buku saya masa zaman-zaman sekolah dulu...Buku koleksi lagu-lagu. Dulu masa hostel, selalu dengar walkman dan radio. Jadi, sambil2 dok study...dah boring2 tu..sempatlah gak dok menyalin lirik lagu...hehe...tak sangka buku tu masih wujud lagi walaupun kulitnya dah tercabut. Boleh tunjuk kat anak cucu nih.

3 comments:

tini said...

owh! (x sangka)2. simpan, jangan x simpan

Hafez Yusof said...

simpan kat muzium tuh..jangan tak simpan

nazzfikri said...

ahahahaha...make sure g binding elok2 pas2 letak kt musium tok ayah