? ??????????????Leopard? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 2054 Total Grabs. ??????Previe
w?? | ??Get the Code?? ?? ?????Awww The Little Puppy? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 2178 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, March 27, 2009

Urusan Kenaikan Pangkat


Last week adalah minggu yang sangat busy ngan urusan kenaikan pangkat. Borang2 permohonan telah diedarkan kepada sesiapa yang berminat. Mujur gak saya punya Pembantu Tadbir kat pejabat tu agak proaktif. dia yang beriye2 suruh saya isi borang permohonan tu.Agak kelam kabut gak dibuatnya....terpaksalah saya menelefon ke sana ke mari mencari LNPT (Laporan Nilaian Prestasi Tahunan) bagi 3 tahun terkini. Banyak gak rintangannya....satu daripada LNPT saya missing. Hampir2 gak saya nak batalkan permohonan. Nasib baiklah last2 minute rakan seangkatan dengan saya di KP Kuala Krai telah menjumpai LNPT saya kat sana masa dia tgh mencari dia punya LNPT. Kalau tak melepaslah peluang saya nak naik pangkat.

0 comments: